Running

När vi kom hem från båtturen var jag så trött. Av nån anledning blir jag så himla sleepy av havsvatten och att vara ute i naturen att jag skulle kunna somna sittandes lite var stans. Skön känsla, det är på ett positivt sätt. Hungrig och trött, haha sjön suger som man brukar säga.

Sen är jag så pollenallergisk just nu så att jag håller på att nysa sönder näsan, klia sönder ögonen och hosta mig hes. Passade på att ta två allergitabletter och precis när jag svalt dom kom jag på att man blir ännu mer sömnig av dom också, lite som en drog ;)

Jag hade med andra ord planerat att bara lägga mig raklång i soffan så fort vi kom innanför dörren men när K ville ha med mig till Hemlingby och springa spåret kunde jag ändå inte riktigt mostå att följa med.

Så himla SKÖNT, första gången jag verkligen kunde se lite glädje i att springa och att det var ganska skönt och inte bara pest och pina. Hoppade och studsade omkring där i kvällssolen i skogen med musik i lurarna i min egen lilla takt. Orkade mer än jag någonsin sprungit tror jag. När vi sprungit klart gick vi upp på skidbacken, som är typ identisk som Vilstabacken som vi har hemma, och sprang upp och ner och gjorde massa situps osv.

Sen var jag ännu mer trött men på ett SKÖNT sätt och jag var nöjdare än nöjdast med mig själv. Det är väl huvudsaken? :)

Pjuh, vilopaus!

Kommentarer
Postat av: Annika

Grymt jobbat! Älskar när man hittar extra energi när man minst anar det :)

2012-05-20 @ 21:59:15
URL: http://strongday.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0