Hållut!


Kort & gott, en känsla

Skulle inte ens kunna sätta ord på känslan om jag ens försökte mitt bästa. Är så glad att ha vänner som er, kunde inte känna mig mer tacksam, lyckligt lottad och välsignad. Jag vet att jag inte är den bästa vännen själv i alla lägen, ibland orkar jag inte prata med någon eller berätta saker som jag egentligen vill att ni ska veta om mig. Är det någon jag litar på så är det verkligen er, är det någon jag vet att jag kan räkna med i alla lägen så är det verkligen ni, alltid ni. Om jag så skulle ringa mitt i natten eller behöva hjälp med precis vad som helst så vet jag att ni skulle göra ert bästa på alla sätt. Jag hoppas verkligen att ni vet att jag skulle göra detsamma för er.

Kan inte tacka er nog för världens bästa All-inclusive-dag i Stockholm, ni är dom finaste jag vet och jag älskar er och vill göra allt för att alltid få ha er som mina vänner ♥

I cannot tell


Do it

Best revenge? Smile, be happy, never let them know it hurt.



Friday night

Bakar pizza med hela ansiktet och pussar min lilla rävfärgade kotte! Är trött som en björn ikväll och ska ha hemmaspa för mig själv innan jag kryper ner i renbäddade lakan och laddar upp inför lördagsjobb.

Tack för idag älskade Malin & Anna, mina guldklimpar ♥



Både snyggt nagellack och snyggt med lite mjöl på näsan!

Fuji

Har fått ett superberoende. Fuji-äpplen som är iskalla från kylskåpet, haha! Lyxäpple deluxe!

 



 

 


Lookie!

Tvättmaskin på, diskmaskin på, matlagning, dammsugning, sortera i garderoben, skura golv, hänga tvätt, gå ut med hundarna osv. Mitt liv som hemmafru just nu = oglamouröst!

 

Som tur är fick jag träffa M igår och A ikväll och varva allt med bus. Igår blev det beställning från USA för oss och senmiddag med sleepover igen! Behövde man ju!


 


You can run but you wont come far

Städning! Måste lyssna på dessa för att peppa:








Hoppas ni alla haft världens bästa ♥ dag! Om inte, det gör ju inget! Tar man ju igen på andra dagar!

true story?

 

PSYCHOLOGICAL FACT:

 

When a person cries and the first drop of tears comes from the right eye, it's happiness. But when the first roll is from the left, it's pain.


imagine

Helg med pannkaksfrukost och sleep-over, vad mer kan man önska? Håller dig kär min vän ♥


detdär som kallas...

En lite mer hemlig blogg, hej hej!

RSS 2.0