Trötts

Har en liten färgförändring i håret. Dock itne som det ser ut på bilden, haha, färgeffekten från iphone gör att det ser knallrött ut. Det är lite mer ljusbrunt än tidigare bara.

Är så trött att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Sängen är antagligen det bästa alternativet :)


Get some sleep

Har plockat bort vinter-dubbel-täcket och kör numera bara påslakan. Synd att timingen blev nu till kylan och regnet så här ligger jag med hundarnas små duntäcken, gjorde även förra natten. Men jag tror inte att jag sovit så skönt på evigheter, vaknade liksom av att jag njöt av sömnen, haha ;) Är inte gjord för dubbeltäcke, kan man inte sticka ut fötterna kan man itne sova, punkt!

Sovsågott

skönaste sängen =)


I need some fine wine

 

Ikväll var det middag på HåPes med fina Make up store gänget. Hade en fin afton med guu mat och drink och sällskap. På en skoldag bara sådär! =)


Loppis

 

Letade en byrå till köket och hittade en ugglig ganska ful för 150 :- på loppis (me love). Efter lite vit färg blev den ändå väldigt fin i mina ögon och nu höjdes trivseln lite. Som ni förstår älskar jag plastmattan ;)


Fruity

 

Har ju ganska mycket nyttigheter i kylen nuförtiden. Trivs, oja. Smoothiemaskinen går varm och favoriten hittills är med vattenmelon, färska jordgubbar, renpressad ananasjuice och soyayoghurt. Dreglar lite när jag skriver.


Nyvän

Fyndat kaffemaskin deluxe, folk var djuriska och roffade. Jag fick tag i en vit fin liten och vi kommer trivas fint ihop, kaffe, choklad iste, you name it..


sunny sunday

Tror att solen faktiskt skiner!? Nu hoppar vi upp och hittar på nå kul! :)

every little thing is gonna be alright

Nu ska jag och mina fina älskade kottar krypa ner i sängen. Har vädrat ut lägenheten med korsdrag hela kvällen och nu äntligen är det KALLT, måste ha kyligt när jag sover så man kan gosa ner sig till näsan under täcket.

På innergården är det fest deluxe så jag antar att det kommer bli lite lurigt att somna med allt skrik och gap men det unnar jag dom verkligen idag på studentdagen! Världens bästa dag någonsin! :)

 

Ska somna med min nya theme-song med en uppmaning till mig själv haha :)

 


Every teardrop is a waterfall

Ibland blir det ju inte riktigt som man tänkt sig, utmaningen blir mest att inte deppa för det. Lätt hänt, även för småsaker när man gärna vill att det ska vara på ett speciellt sätt. Ibland försöker jag och försöker och tror stenhårt på att det bara ska gå men det kan ju inte alltid bli så. Men den dagen man inte ens försöker göra det man tror är det bästa måste man ju vara väldigt lost.


Jag VILL ju OPTIMERA, ha den bästa av relationer med alla som står mig nära, vara till lags, ställa upp, vara närvarande, hänga med på roligheter, visa hur mycket jag bryr mig, berätta hur mycket jag tycker om och uppskattar, lyssna, vara spontan, försvara, stå upp för, hjälpa resa upp, ha överseende, förstå det osagda, hålla koll på och visa att jag kan förvalta ett förtroende och ansvar. Men det är svårt att känna sig totalt tillräcklig alla gånger.


Säger som Lisa E; då jag vet att jag gjort allt jag kan ger jag mig rätten att ge upp. Det är sunt för MIG och i slutänden kan jag bara göra det som jag tror på, jag har bara mig själv, jag kommer alltid stå mig själv närmast, jag är den enda som kan behandla mig själv bra och om inte jag själv tror på mig så vet jag att inte du gör det heller.



Nu ska jag titta på min allra bästa pepp-film Sex and the city. Kanske inte din favorit men i alla fall MIN!

 


 


RSS 2.0