Längtar

Imorgon är det lördagsjobb som gäller. Kommande vecka kommer bli så himla bra tror jag. Den startar med skidåkning och fjällmys, 25-årsfirande (HJÄLP, är jag så gammal?!) och avslutas med hotell och spa i Stockholm.

Upplev en helt ny spaupplevelse från topp till tå med Hollywood stjärnornas eget favoritmärke inom Ayurveda. Nu finns det amerikanska lyxmärket i Sverige, på Elements Spa.

Behandlingen inleds med en peeling och massage av dina fötter, följt av skön peeling och Abhyanga massage på ryggen. Därefter fortsätter vi med en dubbelrengöring av ansiktet för lyster och marmamassage som stimuleras självläkning samt avslutar med en spänstgivande ansiktsmask som får verka medan du får en djupt stimulerande skalp och handmassage. Under behandlingen återfuktas huden med Misra teaspray.

Behöver jag påpeka att jag längtar till lördagen? :)

Pics

Längesen. Har fått upp ögonen för indragram istället, roligare än blogg och facebook! Ska det och lägg till mig - thisisk heter jag där.

På alla hjärtans dag var jag och K på En gång i phuket (eller vad heter bion?) Den var jätterolig iaf HAHA säger jag.

Ni får några bilder från senaste ist.


RSS 2.0