Ibland är livet ljuvt

I lördags åkte jag och K på tur till Uppsala. Jag ÄLSKAR Uppsala, gud vad det är fint och mysigt där med alla gamla gränder och byggnader, grönska, stora kyrkan och vattnet som rinner genom stan.

Vi gick i lite affärer men inte överdrivet. Sen hittade vi världens bästa lilla innergård där vi satt i solen och åt sallad och bara myste. Sen promenerade vi till vattnet där de hade så himla sköna solstolar/bänkar istället för vanliga bänkar där man låg perfekt. Köpte med oss glass och jordgubbar och hade kanske den bästa dagen på länge. Mitt emot oss på andra sidan vattnet samlades en massa vackara personer i balkläder som skulle fotas, ljuvli.


Min snyggaste K ♥


Fel håll, men god sallad med handskalade räkor!





I skönaste solstolen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0