Effektivitet eller?

Ibland är man iaf lite effektiv.
Igår avslutades dagen med en springtur i skogen i Hemlingby. Idag vaknade jag upp i Gävle, klockan ringde halv fem imorse. Tåget hemåt gick tio över sex och jag hann med en sväng i Södertälje också.

Kom hem, gjorde frukost, besiktade lägenheten, gick och kollade på en annan lägenhet (jeej, den är perfekt och ligger i Malins trappuppgång, kan ju inte bli bättre?!) sen lunchade jag och Malin hemma hos henne (har saknat henne såå mycket). När jag kom hem har det spöregnat och i det ville vovvarna ut och gå så då gick vi en långsväng men det var ganska skönt att gå i regn :)
Kvällen har spenderats med långdusch, peeling, ansiktsmask och mina nya St Tropezprodukter.

Längtar tills imorgon, för då blir det TJEJKVÄLL!

Hade ingen kul bild som hade med inlägget att göra så slänger in några från förra veckans söndagsfrukost hos mamma. Där är det alltid MYSMYSMYS som ni ser.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0