You're drivin me insane

Känns lite svenskt att klaga på vädret men USCH vad det har varit kallt, blåsigt och regnigt idag. Har sömnbrist deluxe och då blir jag extra frussen så har gått omkring och huttrat mest hela dagen ;)

Vi har varit på Erikslund och kikat på lite shopping, ätit lunch och sen köpte K en surfgrej som han velat ha. Sen åkte i vi hemåt och handlade lite ingredienser för tacos och hämtade hem hundarna. Nu ligger jag i soffan under täcket och fixar med min presentation som jag ska hålla på måndag och när K kommer hem från springturen hoppas jag i hemlighet att han ska styra upp middagen. Vi tänkte gå på bio men sen kändes det bättre att mysa hemma i ruskvädret till nån film istället.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0