Midsommar


Igår blev det midsommar ute vid havet i världens mysigaste hus a la New England Lexington style. Det blev sill-lunch, mys i solstolar, promenad vid vattnet, grill med aaalla möjliga tillbehör, lite vin och sen avslutades kvällen med lite sällskapsspel, vi och två par till. Det var en toppenmidsommar! Sov över och vaknade upp idag till frukost och sen blev det lite dokumentärmaraton på tv då vädret inte var på topp direkt.

Dom senaste dagarna har varit helt tokigt hektiska med Eskilstuna-Gävle tur och retur flera gånger. Dagen innan midsommar jobbade K halvdag, vi åkte mot Etuna mot lunch, packade i flera timmar från min lägenhet, lämnade vovvar och fixade med dem, packade mer, handla mat, äta speedmiddag hos mamma o pappa, åka mot Gävle vid nio på kvällen, framme vid nya lägenheten vid halv tolv, för sent att packa in allt, in och sova med full lånad bil utanför, ställa klockan och upp tidigt, upp och åka tilll lägenheten och packa upp och springa med alla mina tillhörigheter, lämna tillbaka bil, hem o duscha, handla jordgubbar och massa mat och sen åka på midsommar. Jag är så himla utmattad för tillfället, har stressat massor och ätit dåligt och verkligen inte tränat eller rört påmig. Blä, känner mig uschlig. Imorgon är det jobb igen och jag lyssnar på mig själv och låter denna dag bli en riktig bakisdag med täcke, film och pizza med mitt 


Förlåt igen mina vänner om jag är lite frånvarande just nu, allt är lite huller om buller! Snart snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0